חנות בדים מומלצת לבדי יוקרה לשמלות כלה וערב היא ללא ספק "אמיס" יבואנית מספר מספר אחד בישראל, מבחר ענק של בדי יוקרה לשמלות כלה וערב, "אמיס" הבית של המעצבים והמעצבות בישראל. לפרטים טלפון: 03-516-7548

בדים הם עולם של צבעים, טקסטורות, אווירה, הדפסים ורמות רכות שונות. בחנויות בדים נרקמים חלומות, ניצתים רעיונות, מקבלים השראה ומוצאים מגוון פתרונות. חנויות בדים אינם רק נחלתם של מעצבים ותופרים, אלא חנויות בדים הם מקום אליו ניתן להגיע כאשר מבקשים למצוא בד חדש עבור כיסוי הספה, כאשר רוצים למצוא את הבד הספציפי עבור הווילון בחדר האורחים מבלי להתפשר על הקיים  בחנות הווילונות, כאשר רוצים לייצר מפה ייחודית, כאשר מבקשים לתפור חולצה בקו אישי, כאשר נמצאים לקראת חתונה ומבקשים לרכוש בד לתופרת, כאשר מבקשים לתפור כריות וכדומה. על כן טוב להכיר חנות בדים מומלצת- חנות שכל פעם מחדש פשוט כיף גדול להגיע אליה.

מגוון מקצועיות ותחלופה 

חנות בדים מומלצת
חנות בדים מומלצת

אם כן מהי חנות בדים מומלצת? ובכן על שאלה זו ניתן למצוא מגוון תשובות. ראשית נציין שחנות בדים מומלצת היא כזו שמחזיקה מגוון גדול של סוגי בדים ומכל סוג היא יודעת להציע מגוון נרחב של אופציות. בנוסף חנות בדים איכותית תכיל צוות מקצועי שלא רק יודע להפנות אל עבר הסוג הרצוי, אלא גם מבין בעיצוב טקסטיל ויודע להכווין אנשים לסוג הרצוי לפי תיאור הצורך ולא רק לפני נקיטת שם סוג הבד. בנוסף חנות שכיף להגיע אליה תהיה כזו שמקפידה על תחלופה גדולה, כך גם אם מבקרים אותה פעמים בחודש ניתן יהיה למצוא אופציות חדשות שטרם היו שם בביקור האחרון.

שאריות מבצעים ואלמנטים משלימים

בחנות בדים מומלצת תמצאו פינת שאריות שנמכרות במחירים יותר אטרקטיביים, ולו על מנת הכיף הגדול של הפשפוש ומציאת מגוון דוגמאות מעניינות שעשויות להתאים עבור מגוון אופציות שונות. בנוסף חנות בדים שכיף להגיע אליה תהיה כזו שמדי פעם תצא עם מבצעים שונים ואף יודעת למכור מגוון אלמנטים משלימים, כגון סרטי תחרה, כפתורים, דבקים וכדומה. לבסוף נציין שלאחר שחנות בדים הוכיחה את עצמה כחנות איכותית, לא יהיה קשה למצוא אותה וזאת כי לקוחות מרוצים של חנויות בדים קשה להשאיר בשקט ועל כן ניתן יהיה לשמוע עליה ממגוון אנשים נוספים שאוהבים בדים.

דילוג לתוכן